2010-08-21

Är så dålig på att blogga, fast jag tycker att det är kul... =(
Men jag gör så gott jag kan..

I Torsdags var jag till Amanda och hennes sessa = ) Så kul att träffa Amanda igen.
Jag ska inte låta det gå 3 år tills nästa gång... jag lovar!

I fredags och idag jobbade jag i sälen. anledningen till att jag var där igår var att jag hade en brud =) Så kul det är!!!
 


anser att baksidan och undersidan också ska vara fin. är det bröllop så är det =)



Imorgon blir det firbos dag. Han ska göra en mentalbeskrivning och sen är det agility =)

Ska träffa Jack också, om inte han ska göra något annat.. =)

Ha det bra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättetjusig brudbukett!!

2010-08-22 @ 18:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0