Första dagen.

Efter "semestern"...
Lite drygt men nu känner jag på mig att dessa två veckor i sälen kommer att gå fort...
När jag kom upp till sälen idag och jag klev ur bilen så kände jag hur bränt det luktade och sen såg jag röken...
Sånt är otäckt... men pappa och mamma kom och tog med bilen hem och lämnade min systers bil som jag fick låna. TACK!!!
Tur att vi köpt bilen på bilfirma så att dom får stå för kostnaderna =)

Det var in en Brud idag och betställde mer blommor till hennes bröllop. Buketten var redan beställd men lite blommor till tårtan, tärnbuketter och corsage skulle det också vara. =) Det ska bli så himla kul att göra hennes bukett. =) men jag får vänta lite...

Nu sitter jag uppe på vårat kontor och känner att jag snart måste sova.. men klockan är ju bara 20.25!!! Fy..
Får gå ut med Firbo en sväng. Har ju lovat mig själv att jag ska försöka gå minst en timme per dag...
ställde klockan på 05.30 i morse men jag gick inte upp förens 07.00... =P Snacka om lat... men imorgon gör jag ett nytt försök.. =D

Ha det bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0