Hemma!

Ja, nu är jag som sagt hemma igen. Har varit i Sälen från i onsdags och det är så skönt att få landa hemma igen!!!
Men på måndag ska jag tillbaka...  men det tänker jag inte på nu... eller.. =P

ska skriva mer i kväll. nu måste jag verkligen äta!! Men vad?

Först ska jag lägga upp ett kort på en "hästsko" som jag gjorde till en begravning.
Jag tycker att det är så kul när kunderna kommer in och vill ha något annat än en "vanlig" begravningsdekoration.
Det finns så mycket kul vi kan göra med blommor. =)

Har värsta idéen som jag ska göra till julskyltningen... men det kräver sin tid.. hoppas bara att jag får göra det för chefen =P Behöver kanske lite hjälp med den också... =D

Här kommer bilden på hästskon i alla fall...



Kramhej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snyggt!!

2010-08-07 @ 23:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0