Farmor.

Idag har vi varit hos farmor och ätit.. =) Äntligen fick jag göra en "mocka" av potatis, köttbullar, sås och gelé =)
Så gott!!!
NU sitter jag och kollar på en film, Vad kvinnor vill ha, sen blir det någon Robin Hood-film =)
Imorgon blir det jobb igen, om jag inte lyckas bli magsjuk innan dess. Halva Johnnys släkt har lyckats blivit det, och inatt hade även min syster blivit dålig. Henne har jag träffat, så det känns som att det bara är att vänta...
Tyvärr...

Jag är så nöjd med min Jul! Det var skönt att vara lite ledig och bara få njuta av julen. Har fått många fina presenter =) Kanake kommer det att komma upp lite kort här sen=)

Nu ska jag kolla på filmen igen!

Kramhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0