Okej, nu måste jag väl skärpa mig!!!

Idag han jag inte gjort mycket.
Johnny och Pappa skulle ut till skogs i morse, så jag passade på att åka till Ida, Niclas och underbaraste Jack.
Jag och Ida tog en tur med nya våran nya bil. När vi kom hem skulle vi gå över till deras grannar och fika lite.

När vi sitter och fikar inser vi att Kesti, Idas hund, springer runt ute på gårdarna.. Hon hade smitit...
Då var det bara att försöka att locka in henne, det slutade med att Niclas och Johnny fick tag på henne många TIMMAR senare på Napoli...
Nu vet vi vart hon springer om hon smiter någon mer gång..
Mycket Pizza fick hon..

~~~~~~~~~~~~~

Imorgon blir det heldag på jobbet. =) Kul att jobba i december tycker jag.. =)
Det finns massor att göra=)

Nu ska jag se på vem kan slå Filip och Fredrik =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0