Vänner.

Nu sitter jag i soffan och kollar på vänner =) bättre serie finns inte, och kommer inte att finnas.



Man blir så glad av att se på vänner, man känner sig som en 7:e medlem i gruppen tills man slår av och kommer tillbaka till verkligheten och inser att dom bara finns på en dvd.
Saknar mina vänner som inte bor kvar, men jag får se till att träffa dom som finns kvar oftare. =)

Imorgon åker vi till stugan och det ska bli så skönt. Jag hoppas att det blir några grader varmare imorgon så att man kan tvinga sig i sjön.

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Amanda T

Jag saknar dig med, men kanske i framtiden att jag flyttar hem igen å då kan vi ju ses ofta vetja :)

2010-07-31 @ 18:39:53
Postat av: Hanna

allt bra?=)

2010-07-31 @ 18:52:32
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju bara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, sexnoveller, kontakta mig, sextips, ställningar, myter osv:)

2010-07-31 @ 19:28:12
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0