Ledig dag.

Nu ligger jag i soffan och är väldigt osocial.. =( men det är skönt!

Nu är det november vilket betyder att det snart är December! =)
Hur kul är inte det. Jag älskar att jobba då dessutom!! Det är så mycket folk och sån fart att dagarna bara rusar iväg. Sen när man är som mest trött så kommer ledigheten med släkt och vänner. =) Hur bra är inte det?
I jul får jag vara med Johnny dessutom. Han är med mig på Julafton och jag är med han på Juldangen! Lovely.

Jag har inte köpt några julklappar än men jag har lite ideér. =) Alltid bra, men antar att jag måste se till att jag också fixar med dom, annars blir det att fixa allt i sista stund.

Nu ska jag gå och pyssla lite =) Eller ska jag ligga kvar här ett tag till.. ?? ja, vi får se.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0