Höst.

jag tycker alltid att hösten är finaste årstiden när den är på väg, om någon månad tycker jag att vintern är den finast årstiden, i slutet av februari hatar jag vintern och älskar våren.. och i maj kan inte knappt vänta tills det blir sommar...

Nu ÄLSKAR jag hösten... det finns så mycket saker som kommer med hösten... lite bilder på det.
Alla bilder är lånade. =)


Ljus =) Det gillar jag väldigt mycket...


Skogspromenader...


Löven i träden som börjar skifta i alla fina höstnyanser..


Löven som man kan bilnda fina kransar av...


En annan modell


en till

Utan ljung är det väl ingen höst =P


Nu ska jag kramas med johnny lite sen ska jag gå och sova.
Imorgon ska vi ut på en finnmarkstur...



Älskar dig!!


Nattis allahopa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0